Program


wykłady

11:00

Rozpoczęcie 

11:10

„Audiobooki i podcasty, przyjaciele czy konkurenci” Marcin Beme (Audioteka)

Twórca Audioteki, sklepu z audiobookami obecnego w 23 krajach świata. Studiował ekonomię ze specjalizacją finanse i bankowość na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego, matematykę na UW oraz informatykę na FTiMS Politechniki Warszawskiej. Od lat wymieniany wśród najbardziej kreatywnych ludzi biznesu w Polsce. W 2013 roku Internet Standard wybrał go „Człowiekiem Roku Polskiego Internetu”.

„10 typowych błędów w wywiadach” Anna Wacławik Orpik (wykład interaktywny)

Z wykształcenia archeolog, z pasji – radiowiec. Jest laureatką dwóch nagród Grand Press w kategorii „Wywiad”. Autorka książki „Życie – zderzenie czołowe” – zbioru rozmów z polskimi humanistami i osobistościami życia społecznego i kulturalnego. W 2013 roku ukazał się jej wywiad-rzeka z księdzem Wojciechem Lemańskim „Z krwi, kości i wiary”.

Przerwa integracyjna  babeczki KREMatorium i kawa CoffeeLab

12:15

Podcasty w wydawnictwach na przykładzie Pulsu Biznesu  Paweł Sołtys (Bonnier Polska)

Dziennikarz ekonomiczny, szef projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. W latach 2008-2018 związany z Programem 3 Polskiego Radia, w latach 2014-2015 zastępca redaktora naczelnego tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska”. Po godzinach kibic Legii Warszawa oraz pasjonat narciarstwa alpejskiego komentujący zmagania w tej dyscyplinie w Eurosport Polska.

„Dlaczego podkasty nie nadają się do rozwoju biznesu i sprzedaży?” Iryna Svitelska (PwC)

Specjalizuje się w marketingu usług profesjonalnych, czyli podpowiada doradcom jak sprzedawać dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Uważa, że najlepszym nośnikiem tych informacji jest treść, którą można przekazać poprzez tekst, obraz czy wypowiedź. Wierzy w moc nowych technologii usprawniających pracę z treścią, a także ułatwiających proces dotarcia do grupy docelowej..

„Czy podkasty płatne mają sens – punkt widzenia TOK FM” Roch Kudła (TOK FM)

Dyrektor rozwoju online Grupy Radiowej Agory. Współtwórca radia internetowego Tuba FM oraz unikalnego na rynku paywalla audio w TOK FM. Wcześniej pracował w TVP i Gadu Gadu.

13:15

Networking +  foodtruck BBQ Bar przy wejściu

13:45

„Siedź w kącie, znajdą cię? Dlaczego polscy podkasterzy tak słabo się promują”  Marek Jankowski (Mała Wielka Firma)

Przedsiębiorca i autor podkastu Mała Wielka Firma, adresowanego do osób prowadzących lub planujących założenie własnej firmy. Nagrywa podkast od 2009 r., wcześniej pracował m.in. jako dziennikarz radiowy w RMF FM i Polskim Radiu. Napisał dwie książki: „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”. Nagrodzony przez Fundację „Otwórz się” statuetką Podkastera Roku 2017. Twórca kursu PodcastPro, w którym uczy, jak za pomocą podkastu budować swoją markę.

„Podkasty w komunikacji biznesowej. Doświadczenia Deloitte” Igor Bielobradek (Deloitte)

Digital Marketing Manager zajmujący się m.in. marketingiem treści, a także współproducent programu podcastów w Deloitte. Po godzinach bloger i entuzjasta podkastingu oraz autor podkastu „Rozmowy B2B”.

14:20

„Jak zaplanowac skuteczną kampanie crowdfundingową dla podkastów”  Michał Leksiński (Patronite)

W jego świecie pasja do podróży i gór przenika się życiem zawodowym i chęcią pomagania innym. Opowiada o podróżach. Snuje historie o wyprawach. Mówi o roli metafor w sporcie i edukacji. Pomaga i współtworzy serwisy dla twórców (Patronite.pl – największa platforma e-mecenatu w kraju), dla podróżników (sharemap.org – serwis mapowy do planowania i prezentowania podróży). Zwiedził ponad 40 krajów świata. Wspinał się na 5 kontynentach. Kolekcjoner najwyższych skoków świata na bungee. Twórca charytatywnego projektu „7 Happy Summits” – Korony Ziemi dla Fundacji Happy Kids. Manager projektu i rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18, podczas której opowiadał niemal na wszystkich kontynentach o przebiegu i wyczynach wyprawy.

„Monitoring internetu jako narzędzie rozwoju podkastu”  Mikołaj Winkiel (Brand24)

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.


warsztaty

„Prawne aspekty podkastingu”  Piotr Kantorowski (warsztaty 10:00 – 11:00)

Dadca prawny i podcaster. Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy Spółka komandytowa w Rzeszowie. Zawodowo zajmuje się obsługą podmiotów gospodarczych w tym w szczególności spółek kapitałowych. Doradza zarówno w zakresie optymalizacji dla przedsiębiorstw w fazie wzrostu gospodarczego, jak również koncepcji restrukturyzacyjnych w fazie regresu. Obsługiwał międzynarodowe zmiany właścicielskie w spółkach prawa handlowego. Pasjonat przedsiębiorczości i prawnik biznesu. W ramach swojej aktywności zawodowej wspiera działania młodych przedsiębiorców w celu ułatwienie im realizacji, często innowacyjnych, rozwiązań między innym poprzez prowadzenie własnego podcastu Prawo dla Biznesu.
https://kancelariakantorowski.pl/

REJESTRACJA: https://warsztatymdp2.evenea.pl

„Jak mówić ładnie i poprawnie”  Małgorzata Wojciechowska (warsztaty 15:00 – 16:00)

Aktorka, absolwentka PWST w Krakowie. Współpracuje ze Studiem Aktorskiej Interpretacji Literatury.

REJESTRACJAhttps://warsztatymdp2.evenea.pl